jag gillar inte klockan, men jag dricker ur!

Hejsan hallå! Torsdag redan och det slutade med att jag stannade hemma. Lika bra, annars skulle jag väl varit en surkärring i köket. Sov till 11 vilket var riktigt skönt, men trots en rejäl sovmorgon så gäspade jag mig igenom hela vistelsen på ÖB med mor. Käkbenen höll på att springa iväg så som jag gäspade. Tog även en tripp förbi centrum och jag lyckades köpa en klänning jag fick span på igår, plus en tröja på REAN, KAP!
När mor och jag kom hem så kikade vi på Sommaren med Göran, som jag även kikade på igårkväll. Haha den va lite rolig faktiskt! Nu sitter jag och spelar hög musik, har lust med en promenix men det återstår att se...
Och Jenny, du kommer klara det! <3



ge mig sommar, ta mig utomlands!


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

<3

2010-02-05 @ 13:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0