Lill-lördag!!!

Hej hej hallå!
Tänkte skriva ett god natt inlägg. Ja såhär tidigt, men jag ska faktiskt upp om några timmar igen då det är HOCKEYHOCKEYHOCKEY! Så jävla råtaggad! Matchen börjar 01.30 slutar runt 4isch, då är det bara sussa om tills klockan ringer och skolan börjar 07.30... inte lika taggad nej!
Sov som en kratta imorse men lyckades endå komma till skolan i tid. Var dock ett åskmolm imorse eftersom jag vaknades av en skallning, av mig själv(?) En annan femma!
Kök idag och det har gått som på en rekmacka. Kom hem, kollade ytterligare ett avsnitt av OTH <3 sen drog jag och far och hämtade hunden vår!
Har precis duschat och ska kolla på film, förhoppningsvis lyckas jag somna innan filmens slut, men det återstår att se...

Snart är det helg, woho! GO SVERIGE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0