live and let die

God kväller!
Jahaja, vad har då hänt? I lördags vart det upp och fixa sig nästan direkt för att sedan åka till Trollis och göra iordning innan alla partyglada vuxna ramlade in. Jag, bror, Kusin, Cissi och Antonia var det som härjade!
Det vart en riktigt lyckad kväll med massa sång och bandspelande. Alkoholen får vi naturligvis inte glömma, den flödade som den skulle. Fötterna har fått stryk så det skriker om det men ska man vara fin så får man lida pin liksom ;D
Igår sov jag till 5? Sedan var det bara deg, deg, deg i sängen framför fyra Johan Falk filmer. Fethajja att jag förväntar mig fler! För nu har jag prickat av alla... Och idag stannade jag hemma från skolan pågrund av ryggäckelvärk. Har inte blitt bättre så vi får se hur det blir imorgon..
Nej nu har mor och jag kollat på Slumdog Millionare och nu är det Komedikväll på ettan!


TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0