My name is Bond, Sames Bond!

God kväller!
Skola idag, och vaknade upp med däppt näsa och halsont... Men tragglade mig till skolan endå, pga. att inte missa tv-inspelningen efter... som inte blev av! Muppen som skulle skicka biljetten hade väl fastnat nånstans innan hon hann skicka iväg dom, för inga biljetter hade vi fått inte. Stannade istället kvar i skolan en stund med Flooden och skrev lite på menyn som ska in i slutet av veckan, good luck linnea! Det kommer jag inte hinna, om jag inte är på två ställen samtidigt!
Åkte till mor idag, maten var serverad när jag kom hit, dulledull! Efter det kilade jag upp till Centan och mötte bror. Han skulle köpa mobilt bredband och lyckades komma hem med en IPHONE också, so did I, nästan iallafall. Grubblade hela vägen hem på att jag kanske hade gjort mitt livs misstag. Tack och lov att jag inte köpte nån kan jag då tycka på ett sätt. Har trots allt ett annat abonnemang som jag måste skaka av min innan jag skaffar mig en sådan. Men men !
Nu är det läggdags, och uppgång 05.55, då är det hockey hockey hockey som gäller! Satans tur att jag börjar 13 imorgon. Då blir det matlagning + kvällsöppet och sedan Station enligt traditionen!

GOD NATTEN! Och om jag inte sa det igår så är kryssningen bokad. På måndag bär det av, ut på de sju haven! Freakin' funny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0