när man minst anar det ;D

Tjafan!
Fredag, sweet as candy!
Vaknade svintrött men krigade i snöstorm till skolan, frös röven av mig , och öronen kunde man bryta av!
Har gått skit bra idag som vanligt! När jag kom hem vart det inge sova middag som planerna var, nej jag och far åkte en sväng till mor, sen drog vi till City Gross, och det var fanimig en upplevelse. Första gången för mig, och jag gick vilse, så fick ringa far och stå alldeles stilla tills han hittade mig... Sen hände en del andra grejer men det stannar här på Mårdis! Åkte till Band(it)hagen och hämtade hunden, älvsjö och hämtade 3 små gummorna sedan hem! Duschade och har precis fixat mig. För cirkus en halvtimme sedan hade jag inga andra planer än att kolla på hockeyn, ( ja jag skippade stan pga. snökaos, rekommenderar inte direkt att sitta på nattbussen hem och röra sig en meter om året), men sedan dök Maria Hellman upp i högra nedre hörnet, lite snack emellan och nu är jag överbjuden. Mitt enda krav var att få kolla på hockeyn och självfallet får jag göra det. Efter hockeyn bär det av mot Ollan.. Yes you heard me! Hörde att det var kalasfirande där så oss hittar ni där, baren, inte vid!
Nej nu är det dags för mat, sen rullar jag mot Maria!

PUSS, HAVE FUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0