Nej jag var ju nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig!

Tja tja, bagar-berta på ingång! Jupp, det var min uppgift idag, att baka... bröd.. MEN jag fick äran att stå i luckan och skrika ut alla beställningar, där känner jag mig verkligen som hemma, som handen i handsken brukar man säga ;D Kök hela dagen och kan ju säga att det tog emot att gå upp imorse, snoozade in i det sista och drog ut på tiden som satan, men lyckades endå komma i tid. Efter skolan stupade jag i sängen en stund men sen var det bara upp till centan med mor och handla godsaker, nej inte sötsaker!
Kom hem för en stund sen och nu lagas maten, bror har bjudit in sig själv på middag så han drasar väl in om en stund skulle jag gissa.
Om två timmar börjar Vinterspelen , och det gick hem hos mig igår! Haha mycket ruuligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0