perfection

Hej hej hallå!
Jisses, höll precis på att gäspa käkbenen av mig... Snortrött är jag MEN det stoppar inte mig från att kolla på Vinterspelen åre 2010 (?). Haha här ska vi skratta!
Slutade inte 18.00 idag utan 17.00 (woho) då vi var klara med våra fina bakelser på konditorin. Jag och Madde gjorde "fina" valentin bakelser, det är ju trots allt snart Alla hjärtans dag.. suck! Nej då, ska äta tårta med mor min :) För den andra filuren bor för långt bort haha ;D.
Kom hem och lagade goda små saker med mamma och nu sitter jag här. Ska ta och hoppa in i duschen nu innan programmet börjar, och SYTYCD blir till att se på reprisen, börjar ju halv 8 imorgon, och ser inte fram emot det!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0