sing it out

God afton!
Har precis kikat klart på Glee och Made in Sweden. Imorgon är det Fredag och jag har beslutsångest. Stan eller Handen? Sugen på båda men det lutar åt stan på lördag också, jaja det löser sig. Bara jag får skaka lite rumpa så blir jag glad :)
Haha har precis snackat med en beundrare, ja nej inte till mig, utan till min morfar. Han spelar i ett band och hans beundrare började snacka med mig på fejjan. Fejjan, det är där allt händer! Lite roligt, men inte så intressant kanske. Well well, ska kika på Cougar Town nu och sen sova! Skola imorgon? Får se hur jag känner mig när jag vaknar, men det lutar åt skolan... usch!

Sleep tight, all night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0