The best is yet to come!

Här var det liv i rutan!
Tja, haft en bra helt? Jotack den vart heltklart bra ;) Fredagen kunde dock varit aningen bättre, lite småsurt att traggla sig in till stan, stå i kön och sedan inte komma in gratis, trots vi stog på listan. Jag och en nyfunnen tjej som var med i vårt gäng drog iväg, skildes åt vid centralen och jag skulle till bryggan men så blev det inte. SÅ min käre vän Robin kom och hämtade mig och körde mig mot mina hoods, Handen! Drog in på Ollan, kära Ollan och var där med Madde och Katta. Dansade sisådär 10 minuter endast men det var bara en pink i havet mot hur mycket jag och Linda skakade rumpan på Ollan men denna gången på lördagen. Ashit vad kul det var! Nån måste ju få igång människorna och denna gången var det våran uppgift. Drog därifrån vid stängning på efterfest vid Statoil. Fan det var den mest dragiga efterfesten jag varit på. Mycket roligt folk och kravet på att få komma in var om vi röjde gärnet, sagt och gjort. Här fortsatte dansen och musiken brakade. Hemgång... 7.. Sov till fem, krubbade och degade framför tv:n med mor... Och nu sitter vi här, måndag och skola. Ryggvärk och hufvudvärk. Och igår när jag vaknade så kändes det som om jag fått en rejäl smäll på käken. Samma visa idag, men men!

Inga sura miner, snart är det helg och imorgon är det massage! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0