there goes my hero

Gårdagen var heltrevlig, käkade gott och hade mycket skoj. Blev en trerätters och en hel del vitlök också (Y)! Lirade twister och kropp mot kropp, haha en hel del skrattande under det kan jag ju säga! Så det ska vi göra om! Kom hem runt 1 tiden. Tidig hemgång men alla vart riktigt trötta på slutet så lika bra att tänka på refrängen innan man slår pannan i bordet. Kikade film när jag kom hem och vaknade, somnade hipp som happ. Konstig natt! 
Blev väck av mor och då var det tårta och skumpa som gällde! Det är ju trots allt allahjärtans dag! Har degat hela dagen, och kikat på två nya avsnitt av OTH, älskar älskar älskar! Så satans bra!
Har precis packat och nu lagt mig ner under täcket. Åker till Spanien två veckor imorgon, sweeet! .... Önskar jag iallafall, men jag drar till Farsan imöra..
Skola imorgon, och jag har ont i halsen.. suck!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0