tålamod är en fiskares bästa vän!

Och så blev det hemma idag också. Efter inte mycket sömn och satans värk i truten så orkade jag inte gå till skolan. Det uppskattade nog mina klassmates också. Skulle vart en klagande liten kock då...
Well well, vaknade vid elva av att posten ramlade in, lät bokstavligen som om nån smällde in dörren med en stekpanna.. Fick mitt kort plus en drös med papper till. Käkade frulle och nu degar jag i sängen igen. Pratade precis med JennyW som föresökte övertala mig om att åka till Upplands väsby med henne ikväll och träffa två dudes, men det lockade inte så mycket. Kändes lite långt hemifrån haha ;D Hade ju lite planer innan så att säga. Antingen blir det  till stan med ett gäng partyglada. Eller så kanske det blir ollan bara? Det återstår att se, dansa ska jag iallafall göra!
Koppla in högtalarna och sedan kör vi!
So long lovers and haters! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0