we were the kings and queens of promise

Tjabba!
Är precis hemkommen från skolan, ligger i sängen och lyssnar musik! Dagen har varit mycket bra tills jag nu kom hem... Minsta lilla och det smäller kan jag ju säga!
Kom som sagt till pappa igår, fullt hus vid middagsbordet då bröderna var på besök. Sen lirade vi massa bowling också, grym är jag! Såg på när Kalla vann guld också, pulsen var uppe i 500! Sweeet!
Kom som sagt precis hem, ska snart käka sen funderar jag på att sova, HOCKEY HOCKEY HOCKEY inatt klockan 01.30. Herrarnas första match - check! Börjar 07.30 imorgon vilket är mindre skoj!!!

Humöret höjdes när jag precis blev medbjuden på vinprovning/champagnedrickning på fredag, ska bli trevligt :)
 
ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0