you better think twice!

Här var det liv i luckan! Jag lever trots allt! Rösten är dock borta, tyyjp!
Kvällsöppet i torsdags dåra, gick kanoners. Efter det vart det som sagt Station! Mycket trevligt.
Vaknade pigg och glad som en lärka i fredags morse, då var jag hes! Skolan, och sista dagen i köket, forever! I skolan iallafall! För nu går jag ut på praktik... blandade känslor! Inget jag ser fram emot iallafall!
Sov middag efter skolan, en välbehövande en, vaknade upp och då var rösten helt borta! Gick upp till centan sen hem och fixade mig!
Spel och drickande hos Lindströmmarna med massa glada tjejer vart det, mycket trevligt, sedan for vi på lokalfest i Jordbro mannen! Riktigt nice!

Vaknade upp hes och degade hela dagen igår. Sedan vart det fix och vidare till Lindströmmarna. Mötte upp Madde och Kina och sedan vart det Ollan. KNÖKFULLT! Men skitskoj! Efterfest och sedan halkade jag hem.
Varit aningen slaktad idag!

Nej ska fixa CV sen ligga i horisontelt läge resten av dagen typ...


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0