You got me sleepwalking!

Ja sleepwalking, det är vad jag gör just nu, eller rättare sagt sleepsitting. Började för en halvtimme sen och försökte verkligen dra ut på tiden i sängen. Är så satans trött och hungrig så det bara skriker om det. Bita ihop i en timme sen är det lunch, efter det har vi samhälle och sen drama, till sist konditori(?), och jag lyckades skriva klart drama uppgiften efter mycket om och men igårkväll. Skönt!
Skulle gå på massage idag klockan 3 men min massör skulle vara hemma och vabba så jag avbokade, ville ju trots allt köra kombin! Så får gå runt som en 18 åring i en 90 årings kropp, det är iallafall så det känns förtillfället!

Nej dags att få lite gjort, och MaddeK försov sig idag... Hon ramlar väl in snart, flåsandes och illröd!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0