I took you in with arms wide open

Hej hej hallå!
Äntligen fredag och jisses vad veckan har gått fort. Riktigt skönt med helg. Dagen började med en ytterst liten försovning men ingen större skada skedd. Kök åter igen och det har gått riktigt bra, och mycket gäster fick vi åter idag igen. Slutade vid 2 tiden och var aptrött efter dagens ståhej. Är nu hemma och håller på att kolla på Music amd Lyrics, hittills-helt okey!

Mor är spårlöst försvunnen, när jag kom hem var hon borta, och det var ett tag sen. Nu är hon fortfarande inte hemkommen.. hissen har åkt upp och ner som om jag vet inte vad, men ingen mor! Well well... Hon dyker upp i sinom tid.
Ikväll ska jag vara med jenzan, en lugn och skön kväll är vad vi ska ha. Först ska vi gymma lite, sedan hem till henne och mysa. Ska bli trevlans :)

Nu kom mor min, ska skälla lite på na! BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0