I'm a dork

Det blev en lugn kväll idag också. När jag kom hem tog jag mig lite mat och sedan kollade jag klart på Sydney White, en typisk tjejfilm. Kanske inte en av det bästa men helt OK.
Och nu ligger jag i sängen med ett glas vin bredvid mig och bara är. Skönt att ha en lugn helg, även fast det rycks och dras i party trådarna. Men man blir så mycket mindre sugen när det är så himla kallt ute.
Men nu ska jag ta och städa mitt rum, får se om det blir någon dammsugning, men det tror jag, för ska grannarna få föra ett väldans liv dagarna i ända så kan jag också få göra det!
Och imorgon börjar första dagen på en förändring, can't wait!
Idag mår jag kanoners!

Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0