kors i taket!

Hej hå!
Somnade sent igår efter lite fix och trix med CV och jobb. Sökte jobb på Gröna Lund och säg vad ni vill men det skulle va riktigt kul att få jobba där! Med mina kloka ord så borde jag nog få ett jobb inom en snart framtid! ;D

Skola idag då... Jah. Nejmen det har gått snabbt faktiskt, start 10.00 som sagt med projekt, lunch, samhälle och spanska. Hade studiepass en timme därimellan också men där gjorde vi inte annat än att snacka om studenten. SHIT vad jag längtar, helt sjukt! Det tar evigheter innan dagen är kommen, sen innan vi vet ordet av är det dagen efter... Det är inte något jag ser fram emot! Kanske en favorit i repris dagen efter?, jag menar, ska det va så ska det!
Nej planerna ska finslipas sen kör vi!



Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Scaaary man, jag sökte också jobb där! Höhöhö

2010-01-18 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0