let it fall, let it rain

Hej hopp! Och nej ingen godmorgon för min del, har inte gått och lagt mig än bara. Har precis, eller precis och precis, men för en halvtimme sen kollat klart på JVM semifinal mellan Sverige-USA! Ja och inga goda nyheter kommer jag med. Men förhoppningsvis får vi brons medalj!
Lördagen spenderades åt att fira Tina, vi var ett gäng som käkade god middag där, och sedan var vi på god väg. Drack och spelade och hade oss. Vid halv 1(?) drog vi ett gäng till Lina och var där ett bra tag tills det var dags att traska hem. Kan ju inte påstå att jag var trött så prickade av två filmer!
Söndagen har inte varit annan än chilldag! Just för att det är vad den är till för, sen för att jag är förkyld -.-, it s-u-c-k-s! Nyser stup i kvarten! Jag var trött, men kan inte påstå att jag är jättetrött nu, film? Jupp det blir det!

G'night lovers and haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0