live like there's no tomorrow!

Hello!
Idag är det torsdag och imorgon fredag. Fasiken vad veckan har gått snabbt! Idag har jag som alla andra torsdagar haft kök, och herre min skapare vad gäster vi hade. Här slet vi röva av oss hela dagen. Men det gled som på en räls, no broken bones or burned hands!
Slutade vid 2 tiden och var som en walking zombie på vägen hem, så himla sjukligt trött var jag. Så kom hem och satte igång filmen The hottie and the nottie men det varade inte länge innan jag toksomnade! Vid 6 tiden väckte mamma mig och maten var serverad!
Har precis sökt lite jobb och sådant och tänkte nu göra ett nytt försök med filmen, får se hur det slutar!

ADIOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0