On the highway

Hoooola!
Friday baby och idag mår jag toppen! Idag har det som sagt varit kök igen, sista dagen i varmkök sen blir det kallis... blandade känslor om det vill jag säga. Men dagen har gått riktigt bra, mycket folk och glada gäster. Och glada gäster innebär glada små kockar. Efter skolan traskade jag hem och gjorde min jobbintervju. Nästa blir närmare sommaren och det lutar åt det braiga hållet, sweeet! Malaga 2010 here we come! Nu har jag suttit och degat i sängen och pumpat musik, ska inom kort dammsuga också. Lite nytta måste man väl göra också...

Ikväll blir det en lugn kväll med massa vildheter. Och imorgon ska jag troligtvis leka med Madde, om hon lyckas utföra den enda uppgiften jag gett henne!

Nej här blir inga barn gjorde, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0