public enemies

Hello!
Har precis kollat klart på Public Enemies och den var kanoners! As bra! Är dock lite besviken över att Channing Tatum medverkade cirka 2 minuter, om ens det. MEN bra som satan var den, och skulle jag få ändra slutet skulle jag självklart gjort det.
Just nu kan jag inte påstå att jag är trött, lite kanske, men skulle jag stänga ner nu och försöka sova så skulle jag misslyckas. Timmar skulle gå åt att vrida och vända på sig och tänka på allt mellan himmel och jord as usual! Så istället biter jag ihop några minuter tills New moon är i mina händer, då ska jag blänga på den! :)

G'night!



 


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

VISST VAR DEN BRAAAAA?! :D

2010-01-10 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0