rubrik?

Schulelule!
Måndag dåra... Nejmen dagen har faktiskt glidigt på riktigt snabbt, trots en rejäl skallebank hela dagen. Började 10 med projekt och sedan lunch, samhälle. Sen hade vi möte om studentskiva och vårbalen... Oj oj oj vad det kryper i benen nu alltså. Efter det så var det spanska men inte så långvarigt. Kilade upp till centrum vid 4 snåret med Madde och Angelica och kikade runt.. Hörde jag REA på Bianco, yes I did. MEN turen som jag alltid lyckas ha med mig så fanns inte mina älskade skor i min storlek. Vilken tur att min klänning och mina skor jag beställde förra veckan har kommit då, lite måste man få gotta sig med! Men dom måste jag åka till brb och hämta, wtf?! Varför inte ICA eller centrum, nej krångla till allt :) Men men.. Nu är jag iallafall hemma och ska snart laga krubb med mor min. Kanske en liten 33a på detta också, det skulle sitta fint! ;D

ADIOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0