something big, something precious!

Nej det blev inge handling, gjorde istället iordning mig och kilade till torvalla för att se på mer fotboll. Tyvärr vart det ingen vinst för Connys lag (vilket det är säger jag inte, pga att det är ett lag jag i vanliga fall INTE hejar på! :) ) Och Hammarbys A-lag vann hela faderuttan för 7:e året i rad. Surprise surprise!

Nu är jag precis hemkommen och försöker tina upp. S-v-i-n-k-a-l-l-t ute!! Skulle gått på bio ikväll, men ser inte så ut förtillfället. Får se vad jag hittar på mé ;D
Nej hungertåget på ingång, CIAO!



Uppvärmning inför finalen(?) i Danmark! Goa tider!


Kommentarer
Postat av: maja

ååååh grymma tider ju !! :D

saknar dig.

2010-01-12 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0