''Spriten räddade mig från idrotten''

God afton!
Jaha fredag kväll och det slutade med att jag stannade hemma. Gårdagen fick mycket, aningen mer än förväntat, att bjuda på! Kvällsöppet först och det gick galant, och jag kommer få en tidig hjärtattack om min klass fortsätter som vi gör. Satan vad kul vi hade, skrattade så vi grät, grät, mjölkrig, you name it! Efter det var det raka vägen ner till Station och slå pannan i bordet. Där var det också mycket skoj! Alltid lika trevligt faktiskt! Ramlade hem vid tre tiden och sedan var det bara upp vid halv 8 igen... Klarade dagen som på en räls, ingen fyllesjuka, endast ryggont, inget ovanligt dock. Men vissa andra mådde verkligen som dom förtjänade idag!

Efter skolan idag var det jobb direkt, upp till kulturhuset där det bjöds på Idrottsgala Haninge och laga mat. 200 pers skulle bli mätta och belåtna och det tror jag vi lyckades med. Nu är jag hemma, slutade för en timme sen och skulle egentligen kilat upp till Olearys, det kliar i benen för vill verkligen dit, men varken kroppen eller fötterna orkar idag. Dessutom måste jag vara på allerten imorgon då jag jobbar på 50 års kalas och kalasar själv.
Nej, dags för Johan Falk, som jag längtat hela dagen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0