Start of something new

Hej och hå!
Söndagen är åter kommen och jag mår toppen!
Gårdagen var helskoj, dansade röva av mig och skrek och tjoade. Träffade massvis med roligt folk.
En del skulle vidare till Västerås(?) på fest och sedan komma tillbaka som nattchaffis. Men så blev det inte. Oscar är ju inte riktigt klok! Kom hem vid tre tiden och toksomnade nästan direkt. Men som sagt så hade jag riktigt skoj!
Väckarklockan imorse var inte någon höjdare, nej grannarna hade bestämt sig för att snickra och borrade i den omöjliga väggen. Har lust at strypa! Men sen jag bankade i golv och väggar så har det inte fortsatt!

Nu är det dags för film eller likanande, eller kanske ska ta den där ölen med Christian? Det återstår att se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0