stuck in the middle

Hej o hå!
Jaha nyår är nu passerat och ett vi välkomnar det nya året, this will be a good one!
Nyår spenderades hemma med mor till en början, var aningen seg som sagt men sedan var det bara att köra på. Mor och jag käkade mycket god middag och drack gott sedan for jag till Josefine där massa glada ansikten var, körde lite spel och innan vi visste ordet av så var det dags att kila ner till gropen. Skit skoj, träffade på as mycket roliga människor. Sedan for jag och en hel drös med människor till Jordbro på fest, Linnea vart inte så långvarig utan drog sedan till Handen igen på fest där bror höll hus. Mycket trevligt! Jag halkade hem vid halv 5 tiden. Mycket lyckad kväll med mina Lovers!

Igår spenderade jag dagen som en riktig söndag. Mor, bror och jag låg i soffan hela dagen och kollade film och hade oss. Ritkgit mysigt och välbehövt. Och så grattis till Tyson darling som fyllde 19 igår, som ska firas idag med middag och troligtvis utgång! Sweet!


gropen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0