tiden går fort när man har roligt

Hejsan hoppsan!
Har precis legat på spikmattan efter att ha dammsugit, finally! Idag har jag spenaderat lite tid vid datorn och runt halv 5 tiden kilade jag till torvalla ishall och kikade hockey. Bajen-Vendelsö! Utklassning! Ja bajen vann med 11-1. Var nog inte inne i matchen så mycket med tanke på att jag hade en hel del tid att ta igen med Jeanette, Carina och Sofie. En stund senare kom Sara också. När jag halkat hem därifrån så gjorde jag käk, så nu är jag mätt och belåten också.
Imorgon är det då skola igen, vilket jag inte har sån stor lust med just nu. Men det är bara bita ihop. Som sagt bara några månader kvar innan ''För vi har tagit studenten''!

Nej hopp in i duschen och sedan kika Jumper
PEACE!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0