ups and downs

Goddagens!
Det blev som sagt en promenix igår, ner till coopen för jenny skulle handla god saker, och sedan hem till henne. Kikade let's dance, och sedan en film, The Stepfather, riktigt bra film, inte det slutet man förväntade sig. Helt klart sevärd! Efter det kikade vi på This Christmas med ögongodiset Chris Brown. Också bra! Vi flamsade en hel del också vill jag lova. Kom hem vid tre tiden och slockande direkt.
Idag väckte mor mig vid 12 tiden och jag gick från ena stället till det andra, soffan! Gosade ner mig och kikade på SYTYCD reprien.
Dagen har troligtvis bio att bjuda på med Madde eftersom det inte blev någe förra helgen, ska föröska klämma in en promenix med Jenzan också. Eller hon kanske också vill med på bio?
Jag är sugen på ALLT idag, i matväg alltså. Håller på att bli galen, men icke sa nicke! Får vänta en vecka, då jefflar!

Dags för dusch, PUSSEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0