watcha say

Tisdagen avklarad då! Började med projekt, lunch, samhälle och sedan drama. Jisses, det var inte igår jag garvade så jag grät. Fasiken vad roligt vi hade på dramat ;D.. Efter det hade vi konditori också.
Slutade tidigare än schemat, och tog bussen till Pias dit mitt paket kom. Hämtade de efterlängtade skorna och klänningen och tog mig en trask hemåt. Skorna satt som en smäck och jag bara älskar dom! Klänningen anade vi skulle sitta konstigt och sant som det var sagt. Det 2 kullarna är helt enkelt för stora.. -.- !
Men men. Ett par skor rikare är jag och det gillar jag!

Har precis kollat på So You Think You Can Dance, man får bara inte nog av det! Dans? Nästa? Jojjo? Jotackar.
Nej nu är jag trött som en bäver och ska sova. Tidig start imorgon, 07.30... INTE KUL!

G'NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0