when you say nothing at all

Godmorron Godmorron! Härligt väder, bitande kyla och snorkallt! :) Men men, klär man på sig så ska man inte klaga. Förutom över att hakan fryser sönder och nästan faller i bitar, well well.
Sitter nu på min projekt lektion, Madde Flood är inte här idag, och Madde K försov sig, anledningen till att jag berättar det är för att vi jobbar tillsammans :). Madde K ramlar väl in här snart lika illröd i ansiktet som resten av Sveriges befolkning.
Har precis pratat med Jenny ett bra jäkla tag, från det att jag gick hemifrån, till jag kom till skolan och en bit in på lektionen. Hon är nämligen skit nervös för hon ska köra Gillinge idag. Kan meddela er om att jag också är skit nervös för henne. Men det kommer gå galant!

Nu trillade Madde in och jag ska återgå till arbetet -.-

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0