Come away with me

Sådärja, då har man precis kollat klart på SoYouThinkYouCanDance! Oj oj vilka talanger! Nu har jag krupit ner under täcket också och ska kolla på film, förvånande va? Dock vet jag inte vilken än! Mår fortfarande pungråtta, men hostan har lagt sig liiiiite! Exakt hela kroppen värker och jag har fasiken träningsvärk i magen pga. allt hostande!

Imorgon ska det bli fint väder och jag kommer spendera hela dagen ute på ballefjongen, blekfisen måste göra ett försök till färg!
Nejfan om man skulle halsa en pava sprit så man däckar och får lite sömn inatt?! Nej, filmen är först ute. Det får bli Unthinkable!

Sleep tight then!


Min lille gris som också är sjuk...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0