feel the magic

Hejsan svejsan!
Idag har jag varit hos tandis, och är så jävla trött på skiten så skulle kunna slita ut den själv! :) Sen har jag mest tagit det lugnt också, något jag är grym på! Skulle dra och shoppa men det blir imorgon, och just nu försöker jag få med nån på bio. Men folk är panka eller så bor dom ute på landet så sista bussen hinner gå innan man ens kommit in i stan, jah! Sofie försöker övertala mig att dra till utö över midsommar, det lockar fett, men då blir det tält. Skadar inte mig egentligen, så vi får se hur det slutar! Annars hittar jag nog någe annat att roa mig med ska ni se!

Nu ska jag försöka få tag på Madde som är omöjlig att få tag på, och bestämma om det blir grillning imorgon eller längre fram!

HA'RE KING!

Kommentarer
Postat av: jenny p

du skulle väl med till sandhamn din gris?!

2010-06-17 @ 11:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0