fem minuter i skogen och jag är ett vandrande myggbett!

Nejmen hallådärblåbär! Ja rubriken stämmer och jag är precis hemkommen från skogen, plockade massa flowers med mamma som tvingade med mig och dom blodsugande parasithelvetena var överallt! Innan det så var jag och pappa och handlade till champagnefrukosten som hålls hos mig imorgonbitti!

Igår var det tidig uppgång och raka vägen till söder där moster gjorde mina naglar, mycket fina blev dom! Efter det for mor och jag till centrum och handlade lite sen hem, där tröck ja i mi två mackor och sedan for jag upp till Ollan där Madde och hennes mor var. Två bira slank ner sen var det vidare till rudan för min del, satt ute i regnet och kollade på medans Jenny och hennes klass spelade brännboll. Efter det gick jag hem till Stefan där jag fastnade ett bra tag. Han hjälpe mig med musiken och vi babblade massa. När klockan var kvart över 1 inatt så insåg jag att jag faktiskt hade skola idag(för sista gången och inga nycklar, så det blev hemgång och läggdags. Och idag var det då skola, vi grillade och sjöng, och så skrev vi på lakan till flaket imorgon. Man kan ha rolig med sprayburkar!! Nu ska jag städa rummet och hjälpa mor med massa saker.  OCH IMORGON SMÄLLER DET!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0