Gather round now everyone, Put your glass in the air

Hejhejhallåe!
Jahaja, då var vi här igen! Dagen har varit minst lika ansträngande som igår. Började med att jag blev väckt av min väckarklocka, bara det är en plåga. Sen messade Oscar mig och stressade på mig, för han var nämligen påväg till mig, min alldeles egna chaffis! Vi åkte till skolan och lunchade sen en kaffe på den. EFter det var det samhälle där vi kollade klart på gårdagens film, Die Welle. Människor är verkligen ett gäng lättmanipulerade varelser. Sedan tog Oscar och jag bilen till ÖB och köpte glass på våran timmes långa håltimme. Sist men inte minst hade vi den allra sista lektionen i Drama, fikade lite och sedan kollade vi på två kortfilmer som jag dock redan sett, där våran dramalärare medverkar. Och sedan skjutsade lille Oscar hem mig. Har nu kollat klart på Göra Kanal 3 och hunnit fika lite med Sjömannen och Husshållerskan.  Sitter i min säng och snglar över rummet, det stökiga rummet som jag nu ska ta tag i och städa. Wish me good luck! Det dyker väl upp roligare saker under tiden kan jag tänka mig!

På med Bandit och höj volymen, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0