I can make you dance!

Sedär, snart halvvägs in på Juni månad, tiden går fort!
Ja imorse var det då tidig upppgång och jag klarade mig, kom i tid. Jojjo sällskapade med mig idag och vi bakade en massa. Men jag ångrar att jag gick dit för det var såååå tråkigt, och dom hade ingen aning om att jag skulle komma, kul mm verkligen! Men vi höll ut tiden ut. Och efter skolan for jag hem till Tina där det var fix för fulla muggar, snutten har bal just nu och hon var så fin när jag och Jenny släppte av na i tyresö. Hoppas hon ha't skoj! Efter avsläppningen så lämnade vi bilen som var hennes pärons, drog hem till Jenny, hämtade matlista och deras bil och ner till coopen för storhandling, duktigt! Jenny släppte sen av mig hemma och det var middag, grillat idag igen. Nämen?! Efter det kom Jenny och Yasmine och hämtade mig med den tredje bilen, Sally. Ner till terminalen och solade sen vart det en tripp lite överallt, Yasmine visade skills... Lämnar det där. Vi lämnade bilen och  hämtade Ambra, tog en liten promis och sedan gick vi skilda vägar. Har nu precis kommit ur duschen, skönt vill jag lova. Och imorgon är det praktik igen, eller? Har ingen som helst lust för fem jäkla öre, men det slutar väl så endå.. eller? Efter det ska jag och mor in till City på restaurangernas dag, eller Smaka på Stockholm som det nu så fint heter. Ska bli mysigt.

Men nu ska jag utöva övningar och sedan kolla på första Van Wilder filmen. Sov sött gott folk!

Kommentarer
Postat av: yasmaaajn

Erkänn bara att jag var grym...

2010-06-03 @ 00:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0