I'm a banditgirl!

Hejsan på digsan!
Jahaja, då var första dagen på studentveckan avklarad. Inget speciellt sådär, kom till skolan lunchade, fikade på samhällslektionen och babblade lite, sen rensade vi skåpen. Efter det blev det en tripp upp  till centrum med frugan. Inföskaffade mig ett par skitsöta kilklackar och två par leggins. Träffade Maddarna och Mickis en stund sen vart det hem för tvättstugan, mat och skivbränning. Men tror ni skiten funkade eller?! NEJ! Jag hara då ansvaret för musiken till flaket! Skulle testa en skiva, det gick inte, testade en till, samma visa, sen två till.. NEJ! 4 skivor åt helvete! Lökapa säger jag! Sen gick jag vidare och tog en solning med Jenny, Yassin kom också, sen mötte vi Jossan och Elin påvägen hem och babblade en stund- Nu sitter jag i sängen och fick precis ett mess från Herr Stefan. Ja nej den goingen träffade precis på Gene Simmons på grönan, och har numera hans autograf! Inte illa pinkat gubben!

Nej nu ska jag kolla klart på Van Wilder2. Och imorgon är jag ledig, skönt! Hoppas vädret blir bra, för då blir det stekis på ballefjongen! PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0