I'm not leaving now

Nejmen! Se där, då var vi här igen!
Började kolla filmen inatt, men somnade efter 20 minuter. Vaknade imorse och mor höll på med vårrullar! Mumma! Krubbade i oss en hel del sen har vi kollat tv. Greys Anatomy har nu uppehåll och jag vet inte om jag klarar av att vänta så länge... Men men, gick sedan in och kollade klart på Remember me, eller har inte lyckats med det än för mitt i allt så plingar mobilen och Orscar har lyckats locka med mig på nån grillgrej i farsta, se där! Så nu har jag duschat och så, och ska klä på mig för att ta 8 bussen mot terminalen. Får se vad denna kvällen har att bjuda på då!

Btw. Gatu festen igår KICKADE ASS! Helt förbluffad! Ni som inte va där, ni missade något! Härligt tryck va det! Lyckades väl få nån halvbra bild som kanske glider upp sen, mnen nu, klädespåtag!

KING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0