I'm upside down!

Hejsan hallå!
Shit vad dåligt jag sovit inatt! Vaknat med jämna mellanrum, och obekvämt har det varit. Men Yasmine har sussat så sött på ena sidan.

Igår vart det sola ute på ballen hela dagen, sen vid 5 tiden gick jag, Mor och Yasmine upp till centrum, inhandlade midsommargotte och strumpbyxor. Sen satte vi oss på Brassen där Maria redan väntade, satt ett bra tag och sedan var det hemgång. Då väntades grillning nere hos Yasmine och Lotta. Efter det gick alla utom Lotta upp. Yasmine och jag började titta på ena B rullen efter den andra, sen slockande hon. Jag somnade ett bra tag senare och har nu vaknat för tusenade gången. Yasmine kom precis upp igen och nu ska vi lägga oss på ballen!

En kvinna har blivit skjuten i närheten här i Haninge tidigare idag. Känns ju säkert! Jävla idiotjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0