It's now or never!

Hejsan svejsan. Ett tag sen men det har varit en del saker i vägen och lusten har varit på vift.
Det som hänt då, ja jag har tagit studenten och jag skulle kunna göra om det varje dag!!!! Det började med champangefrukost hemma hos mig, vi satt ute i regnet under partytältet med frallor, jordgubbar, juice och skumpa. Mysigt mysigt! Efter det fick vi skjuts av far till skolan där det var fotografering och mingel. Alla tutade och blåste i visselpipor hela tiden, samtidigt som det skrevs i mössor. Efter det vart det brunch i matsalen, även där fördes det en massa liv. Diplom och betyg delades ut, och det var när alla lärarna stod på led när vi skulle krama dom som mina portar öppnades. Tårarna rann och jag fick inte fram ett ord. Såg ut som en panda efter det. Vi stod och grät och babblade en stund, sen raddade OCH laddade vi upp oss inför marschen ner till rudan. Det var nu alkoholen dök upp efter ett uppehåll! Rektorn skulle bestämma under brunchen om vi skulle springa ut vid skolan eller traska ner till rudan, hon hade ingen talan. Alla skrek rudan, rudan, rudan och rudan det blev! Så där gick vi i ösregnet och möttes av massvis med människor. Där möttes jag av släkt och vänner, bilder togs, och massa kramar blev  det. Sen var det ombyte och FLAKET! FAN VAD KUUUUUUUL! Så jäääävla härligt! GEMIG!

Sen vart det hem till mina nära och kära, och duschen. Åt och drack gott och fick massa fina saker. Tack alla som gjorde min dag! På kvällen vart det fest i årsta och efter det skulle det blivit stan, men det sket sig. Så blev övertalad, trots att jag lovade mig själv att aldrig hamna där på studenten, upp till Ollan. Där bjöds det på tequila och drinkar, så tack ni som gjorde min kväll trots allt!

Dagen efter vart det dega i sängen och äta matrester och sedan på kvällen gick jag och bror på fest hos Sofie, mycket mycket trevligt där! Hemgång på morgonkvisten och vi satte igång och krubba i köket!

Nu är det måndag och vädret lockar inte! Har vart degdag båda igår och idag men imorgon ska jag försöka komma ut. Pluggat lite bartendergrejs har jag lyckats med idag, och även kollat på Valentines day med mor, mycket bra film!


You make me happy!




Ge mig sommarvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0