Lite rajtan tajtan

Hej hej hallå!
I love you Philip Morris... ja vad ska man säga. Den va bra, men INGET som jag trodde mig. Trodde det skulle vara en galen komedi men icke, den var lite halv tragiskt typ.. Men den var helt klart sevärd!

Jaha igår då, ja då gick jag upp och sedan lurade mamma med mig till arbetsförmedlingen för inskrivning, se där ja! Är inte längre arbetslös, utan arbetslös arbetssökande, mycket att hurra över. Fast snart är jag kanske inte arbetslös längre, fick ett tips om ett jobb tidigare idag, så ett samtal sen kanske man är anställd. Nåja, efter arbetsförmedligen blev det centrum, jag, mor och Madde gled runt lite och shoppade. Två par leggins, strumpor, ett linne, en tunika och smink kom jag hem med,kaaaasching! Efter det drog vi hem till mig, jag krubbade sen vidare till Madde där dom grillade, det bjöds på bira och trevligt sällskap. Sen när det var läggdags för Madde var det gemgång för min del... trodde jag ja! Lyckades lura med mig Wille in till stan som jag träffade på bussen. Heltaggade började vi våran resa, mot kungsan, nej där var det 20,attans, men vi ramlade in på Harrys, mycket trevligt! Sen skulle vi till After?,så in i en bulle och vidare, men där var det dags för stängning så en nattprommis genom staden hann vi med bussen som precis rullade in. Och så vart det hem för läggdags.

Vaknade lagom sådär vi 1 tiden, lite tidigare kanske, och satte mig på ballen, kekade frulle och sen gick jag, Mor och Hunden ner till slätmossen och slog oss ner, as skönt!!! Sen vare dags för tvättstugan...för 20 minuter sen.. igår! Ja så nu sitter jag här, ska snart laga tuggvänligt krubb. Kvällen kan bjuda på vadsomhelst, frågan är bara vad! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0