people are always going to make bad decisions

Hallådär blåbär!
Kvällen slutade inte riktigt som den borde ha gjort..
Mötte iallafall upp Walter på perrongen och hoppade på tåget, där satt lille Oscar. Mot Farsta Strand, där hoppade vi på bussen mot folket. Traskade en liten bit sen var det massa människor vid vattnet. Där va det ölspel för fulla muggar. Mysigt den korta stunden det varade. Sen började jag och Oscar våran vandring till tåget, mötte upp Madde och strandsatte oss vid centrum i väntan på Walter. Saker kom tillrätta och jag hoppas allt lugnar ner sig.. Frös arlet av oss och nu är jag återigen ett vandrande myggbett. Tog bussen hem och nu är jag hemma. Nerkrupen i en varm säng och ska för tredje gången gillt kolla klart på Remember me. Skit bra film än så länge!
Rethostan och halsont är på besök, hoppas det inte stannar länge!

Tack för mig, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0