sjung hallelujah!

Nämen, tjafan!
Sagt och gjort så STORstädade jag mitt rum, skulle ett gäng astmatiker gått in här skulle dom dött, av allt damm... Men nu är det fläckfritt! Det tog dock sin lilla tid för det finns så mkt som distraherar en, såsom dansa framför spegeln med dammsugaren, nörda fejjan, smsa och lite sånt viktigt. Men nu är det finafirren. Efter städningen blev det middag på baksidan, carbonara bjöds det på idag, gotte. Sedan for jag ut och mötte Jenny och Tina för att traska vidare till Tina. Vi kikade på DH som detssutom var säsongens sista?!?!?! Inte helt okej med det slutet. Men nästa vecka är det Ullared istället, och vad ska man säga. Det finns 70 sätt att tillfredställa en kvinna på, 69an och en tripp till Ullared, går dock att diskuteras. Nu ska jag utöva några övningar sen kolla på film. Imorgon kommer jag plågas rejält, klockan ringer 6 för att snooza en timme sen är det praktik från 8-15. Inte fullt så okej om man frågar mig.

Så god natt och adios från mig till er alla!



En vacker bild på mig för 2 år sen och 2 dagar på Hannas 18års dag. Nu fyllde tanten 20 i söndags och jag förväntar mig en fullt lika galen fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0