splendid

Hejhej hallå!
Blev lite stek på ballen sen drog jag och mor upp till centrum, skitvarmt! Blev två linnen, en klänning och en skjorta rikare, sweet! Efter det var det hem och invänta far, för jag är en så jäkla snäll syster så åkte till bror och lämnade sovsäck plus liggunderlag i brist på tid för hans del. Sen, sen äntligen hem och äta första måltiden på dagen, och en kall på den. Och sen direkt ner till tvättis. Fan inte en lugn stund, är fortfarande uppe i varv! Nu ska jag andas lite sen ta en dusch och göra mig iordning för kvällen. Drar till Harrys på bandit festen, niiiice! Men ikväll blir det fanimig lugnt, för 8 imorgon bitti går bilen till Årsta brygga från Vallavägen. Jag firar min midsommar på Utö tillsammans med massa andra härifrån. Jag, Yasmine och kanske Madde blir roomates för en natt.


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0