SSSSSCH! Folk sover!

Jah då var man nästan precis hemkommen! Tidigt kväll ikväll! Har haft det riktigt trevligt. Först nere hos Lena och Kurre där det bjöds på groggar, sen vidare hem för att byta skor och sedan skjuts in till gullmars. Tuben mot bryggan och där var det livat i stugan minsann. Bjöds på drinkar och hela köret. Sen vart det taxi mot gatu festen! AS NICE! Eric Prydz lirade för fulla muggar plus andra och det var folk ö v e r a l l t! Utanför slottet var det, så vi gjorde nog ett gott inflytanade! Efter det traskade vi mot plattan och bussen kom i perfekt timing, fast alla skulle med den! Det var smockat!!! Av med skorna och invänta sittplats som vi till slut fick. Sällskapde hem med Junior från bussen och nu har jag laddat upp med mackor och vin. Pigg som en åsna är jag! Men det blir film för min del. Remember me väntar på mig nu..

Så, bon apetit och god kväll I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0