sweet kissing in the moonlight!!!!!


Åter hemma i residenset efter mycket om och men. Började med att ta bussen till snetrum, inhandlade hörlurar och sedan skulle jag traska till pappsen. Då brakade helvetet löst och han öppnade alla portar där uppe. Stod och väntade ett tag men tillslut slängde jag mig ut i regnet och startade min traskning. Kom dit lagom blöt och mysig och skrev ut CV sen traskade jag tillbaka till centrum där jag kikade runt lite, sen vart klockan 18. Det var jag och 3 till varav en var lilla Kakan. Satt och snackade massa medans de andra två intervjuades, sen var det min tur. Det gick som på en räls. Kakan tipsade mig om ett annat jobb så har lite valmöjligheter. Får helt enkelt se hur det slutar! Nu har jag precis ätit och ska snart korka upp en liten flaska mousserande, för ovanlighetens skull. Kvällen bjuder på vad den vill!

SO LONG!



Stefan och jag för en vecka sen!


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Haha så jävla söt bild!

2010-06-19 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0