you can't fight fate

Tjafaaaan!
Torsdagen var som sagt helkul. Var på restaurangernas dag med Mamma och Bror, massa uppträdanden och så. Helskönt ute och tiden bara flög förbi. Mot slutet kom Walter också och när det stängde fortsatte han och jag vidare till Harrys, sweeeet! Där var det ganska mycket folk och det vart en hel del dansande och skrikande. Efter det vart det en liten natteprommis med två nyfunna vänner sen hemgång.

Och igår var det studentfirande till söttina. Hon var så fin. Vi åkte till tyresö för att se utspringet sen vidare till centrum, hem en vända och sedan på hennes mottagning. Åt och drack gott och sedan for hon på slutskiva. Jag, Jenny, Lina och Yasmine satt kvar hos henne en stund sen vidare hem till Lina, massa spel osv sen till Ollan. Drog på efterfest och sen mötte några kompisar. Sen efter ett bra tag fick jag äntligen gå hem ock lägga mig!
Nu har jag ätit frukosten jag fick på sängen och klätt på mig, väntar på Far sen tar vi motorcykeln till norrtälje och nån mc grej. Nice nice!

Nej dags att borsta gaddarna och färdigställa sig! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0