you give love a bad name

Woho, det luktar bröllop i landet! Kan ju säga att morsan är desperat och jag har suttit och kollat på hela fadderuttan också, dock efter min sovmorgon. Ramlade hem 6 imorse och vädret var helt underbart, solen sken oc det var varmt!
Det vart stan igår till slut, hamnade först på The bride där det var  s m o c k a t! Skit varmt och mycket folk, och väldigt trevligt. Efter det traskade jag, Jenny och Jonathan till Grodan där jag dansade gärnet!!! Sen var det hemgång och den här gången natt tåg, inte nattbuss! Vi satt där och träffade ett gäng på tåget, vart en del skratt och snack, sen traskade jag hem och somna så sött. Vaknade, käkade, frulle, sen åkte jag upp till centrum och mötte bror, sen hem. Och sen dess har jag och mor suttit framför bröllopet och druckit bubbel! Har även hatat mina grannar och föreningen för att dom river alla jävla träd i sikte här på vallavägen, så lack jag blir! Ser inte längre grönt och fint ut, utan välkommen till betong klumpen -.-
Nu har jag precis duschat och ska göra mig iordning för kvällen. Stan idag igen, först kungsan förhoppningsvis, sen
Grodan ;D


HA'RE KING BABES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0