A beautiful lie!

 

Hej hej hallå! Torsdagen blev mycket lyckad, som vanligt! Ramlade hem senare än bestämt, slockna direkt! Igår var jag som sagt ledig, mor och jag var ute och härjade hela dagen, jag var zombie hela dagen! Hem och kollade lite film, och sedan var det på't igen. Jenny kom över, drack lite, sedan for vi plus Yasmine till brandbergen för att bowla med Jöken, Alex och Matte. Mycket trevligt!
Sedan drog jag och brydarna till mig loch drack lite, Lina och Johan tittade förbi en stund, sedan gick dom och vi drog till Brandbergen igen, hem till Jöken och lirade spel! Hem och somna på direkten!

Imorse (13.00) blev jag våldgästad och väckt när bror, Martin och Nader slog in dörren. Inte fick jag sova ut, nej för lille Mart skulle hoppa på mig i sängen! Så det var bara upp och hoppa.
Nu sitter jag i min ensamhet (är inte lika tragiskt som det låter), dricker lite vin och spelar musik på högsta volym, grannen får säga vad f*n han vill just nu! Ska ta mig en durre nu hade jag tänkt! Kvällen slutar som den slutar.
Denna dagen säger vi Skål gott folk! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0