dance your ass off!

Hallå! Här var det glest! Men jag lever!

Praktik i onsdags då, jag överlevde, det är allt jag har att säga. Sen på kvällen var det konsert!
Ett ord: BÄST! For fuck sake vad braaa det var! Ryggen värkte, benen var svaga men det var sååå värt det! Lalalaaaa! Jared Leto på ett silverfat, yes please!
Kom hem strax efter midnatt och slockna direkt! Blev ingen praktik igår, inte idag heller. Mådde inge vidare igår och det känns som min handled är stukad, wtf?! Samma visa idag igen och det går inte att jobba i köket då inte, nej!

Idag är det fredag, ska snart hoppa in i duschen och sen upp till centan med Jenzan senare! Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! Måste dock vara hyffsat nykter och pigg imorgon. Free tickets till genrepet på Melodifestivalen, inte illa pinkat! Sen kanske biljetter till sjäva finalen. Skulle sitta fint att sitta i en louge(?) och chilla! MEN det återstår att se!

Dags för dusch! Smell ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0