Got a notion to say what doesn't feel right

Tjafan!
Ja som ni såg så har Jenzan tagit körkort, och just nu sitter jag och väntar på henne. Vi ska ta oss en tripp med bilen, svänga förbi min skola och hämta min studentmössa som kom igår också, sweeheeet!
Natten var aningen krånglig vill jag lova, kunde endast ligga på rygg och med benet i vädret. Men under hela natten kändes det som mitt ben faktiskt var amputerat, hade ingen känsel och benet var helt bortdomnat. Nu är det aningen bättre men gör fortfarande ont, så jag hoppar runt på mina snorhala kryckor här hemma.

Träffade på lilla vildingen som Lotta och Yasmine har hemma nu, så otroligt jävla äckel söööt! Olagligt!

Nej ska dra på lite mascara sen kommer Jenny förhoppningsvis snart :)
CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0